کسی رو میخام
































دلتنگی

زندگی بی غم

 

باید کسی را پیدا کنم که دوستم داشته باشد ، آنقدر که یکی از این شب های لعنتی

 آغوشش را برای من و یک دنیا خستگیم بگشاید ؛ هیچ نگوید و هیچ نپرسد فقط مرا در

آغوش بگیرد بعد همانجا بمیرم تا نبینم روزهای آینده را … روزی که دروغ میگوید ، روزی

که دیگر دوستم ندارد ، روزهایی که دیگر مرا در آغوش نمی گیرد و روزی که عاشق

دیگری می شود !

 



نظرات شما عزیزان:

آتریساجون
ساعت22:25---27 خرداد 1392
واقعا این پستتو دوست ...

نازبـــانو
ساعت15:20---25 خرداد 1392
می گفتند: ” سختی ها نمک زندگــــــی است “
امّا چرا کسی نفهمید که ” نمــــــک “
برای من که خاطراتم زخمی است ، شور نیست ؛ مزه ” درد” می دهد !


ساراsara
ساعت0:33---21 خرداد 1392
سلام
دوشبه دنبالت میگردم
امودم اینجا که با یه تیر دو تا نشون بزنم هم نظر هم ابراز دلتنگی
راستی میتونی بعد از این بیای تو بغل خودم مطمئن باش تا تو تو بغل منی کس دیگه ای رو بغل نمیکنم
فقط خواهشا تو بغل من نمیر من حال کفن و دفن ندارم
دیشب رسیدم اما تهران نیستم
به امید دیدار البته به زودی


ehsan
ساعت14:03---20 خرداد 1392
عالی بود مرسی

ehsan
ساعت14:11---19 خرداد 1392
سلام اپم زودی بیا

reza
ساعت11:16---19 خرداد 1392
بیــــراهه هم ..
برای خودش راهیســـت !!
وقتی …
قــــرار باشد !
مـــرا به تـــــو برساند ..!


r
ساعت0:09---19 خرداد 1392
سلام وبت واقعا بهتر از قبل شده/در ضمن یه توصیه میکنم بهت بیش از حد به کسی محل نده/منظورم این هس که نگو دوستت دارم عاشقتم/چون تعرف مغرور میشه/فقط یه مدت تنهاش بزار خداییش خودش میاد پیشت/ممنون که به وبم سر زدی/موفق باشی

تنهــــا
ساعت20:46---18 خرداد 1392
خیلیـ سخته اون كسیــــ ـــــــ كه گفتـ

واسه چشاتـــــ میمیره

بره و دیگه سراغیــ از تو و نگات نگیرهــــــ


نـــازبانـــــو
ساعت20:39---18 خرداد 1392
بیچــــآره باد
که اســــیرِ بسته بودن و باز بودنِ موهایــ توست
من که هـــــــیچ!


ehsan
ساعت19:30---18 خرداد 1392
سلام زیبا بود مرسی
راستی لینک شدی


ĄŘⱡ@Ҋ
ساعت18:22---18 خرداد 1392
باشه قبول !
دروغ از تو
خوش باوری از من
فقط تنهام نگذار...


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: <-TagName->
شنبه 18 خرداد 1392برچسب:,| 17:41 |negin| |